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2017年3月17日 (金)

UO Newsletter #15

UO公式 UO Newsletter #15

Facebook広田剣 UO Newsletter #15

詳細はリンク先をご覧ください。

*SSは公式のものを使用しています。70%サムネ。

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UO Newsletter #15
出典: UO公式
http://us9.campaign-archive.com/…

ブリタニアの最新情報をお届けすべく、UOチームはニュースレターを定期的にお届け致します!uo.comウェブサイトからサインアップしていただけますよう、お知り合いにもぜひお声がけください。

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・パブリッシュ97と20周年記念パーティー

こんにちは皆さん。

20周年記念パーティーにはたくさんの皆さんが参加を表明してくださり、感謝申し上げます! 既に150名の方のご応募をいただいておりますが、上限は180名となっておりますのでまだの方はぜひこの機会にお申込みください。

20周年記念パーティーのご案内はこちらから。
https://www.facebook.com/broadsword.hirota.ken/posts/1885753485033927

皆さんに見ていただけるよう、パブリッシュ97の初回のリリースがTC1に導入されることをお知らせします! この最初のリリースは調教における新仕様、ペット訓練に注力しております。ぜひパッチノートをご確認のうえ、TC1にお越しください!
パッチノートはこちらから
https://www.facebook.com/broadsword.hirota.ken/posts/1889764691299473

3月度のDev Meet & Greetの開催予定は下記の通りとなります。

Yamato シャード
日本時間 3月20日(月) 10:00 p.m.

Origin シャード
日本時間 3月21日(火) 10:00 a.m

素晴らしいご質問をお待ちしております。

たくさんの皆さんがパブリッシュ97の次には何が来るのかご興味をお持ちだと思います。パブリッシュ98で私たちは20周年記念イベント、ハロウィン、そしてベテラン報奨を企画しています。どうぞ、これらの新コンテンツのアップデート情報が掲載される今後のニュースレターをお見逃しなく!

20周年の新アイテムを一つだけご紹介します。宝石箱です! 私たちは皆さんが宝石箱の登場をずっと待っていたことを知っています。20周年の記念すべきマイルストーンのその他のエキサイティングな企画とともに、皆さんに楽しんでいただけることを願っています。

ブリタニアでお会いしましょう。

Bonnie "Mesanna" Armstrong
プロデューサー

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・新ペット

私たちのアートチームが新生物をパブリッシュ97で追加すべく健闘しています。TC1に近々導入予定の新生物をご覧ください!
https://gallery.mailchimp.com/…/3f0d8129-ac2a-436c-8df7-e9e…

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・Q & Aコーナー

1. コードが無効になってしまう場合、どうしたらいいですか?
A. 私たちはこのところたくさんの不正コードを目にしています。もしオリジンストアではなくその他のウェブサイトから購入されている場合はそれはおそらく良くないコードです。

2. まだお城のデザインを募集していますか?
A. はい。スケッチでもいいですし、他の素材や窓の形をご提案いただくのも良いでしょう。

3. Siegeのプレーヤーさんからフロストなどの様々な資材を商船に追加してほしいとの要望がありました。
A. すべての船におけるルート品について、(HSの)システムを改修する際に見直しを行います。

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・カスタマーサービス

1. 何年も前にカスタマーサービスによって廃止されたアカウントを復活させたい場合はsupport@ultimaonline.com 宛にアカウントの詳細をお送りいただき、アカウントがご自身のものであることを証明してください。廃止の状況によっては制限を解除し、アカウントを復活させることができます。

2. オリジンストアで購入したソブリンはアカウント管理サイトより入力の必要があります。ゲーム内で入力することはできません。

3. アカウントの復活を希望されるすべての方は、support@ultimaonline.com 宛にすべての情報をお送りください。秘密の言葉がわからない場合はヒントをリクエストしてください。あなたのアカウントを特定するための情報をできる限り提供していただくことが、時間短縮につながります。

4. オリジンストアからコードが届かない場合はこちらからお問い合わせください。
https://help.ea.com/in/contact-us/new/
  ※ 英語のみ

5. ゲームに関するご質問や問題がある場合はGMコール、あるいはsupport@ultimaonline.com までメールでお送りください。

6. ゲーム内コンテンツへのフィードバックはUO@broadsword.comまでメールでお送りください。

7. オリジンストアで注文品が届かなかった、あるいは予期した通りにお取り引きを完了させることができなかったプレーヤーの方が散見されます。注文確定のメールが届かなければ、何が起こったのか心配になるでしょう。オリジンストアは詐欺取引への監視を強めており、その確認には最大72時間かかる場合があります。私たちはこれを早めたり、回避することはできません。しかし、オリジンのサポートでは下記リンクよりプレーヤーの皆さんからのご購入に関するご質問をお受けしています。
https://help.ea.com/en/contact-us/new/
  ※ 英語のみ

製品はOrigin(オリジン)を、トピックはOrders(ご注文)をお選びください。実際に担当者と話をする前に、内容の絞り込みを行うことができます。
  私たちはオリジンストアだけがウルティマ オンラインのコードの正規販売店であることを繰り返しお伝えしておきたいと思います。第三者(友人、ゲーム内の知り合い、おすすめサイト)から購入したコードの有効性については保証いたしかねます。そして不正に入手されたコードが発見された場合、アカウントに適用済みであったとしてもそのコードはアカウントから削除されます。これはゲームタイムのみならず、キャラクタースロットや拡張へのアクセス、ソブリン金貨(またはそれによって購入されたアイテム)を失うことになりかねません。私たちは第三者から購入されたコードが原因で発生する問題をサポートすることはできません。そのコードを購入した業者にお問い合わせくださいますよう、お願い致します。

- パスワードの問題について
  パスワードをリセットするためにはあなたがどのアカウントのパスワードをリセットしようとしているのかをはっきりさせておく必要があります。
EAアカウント、Mythicアカウント、そしてMythic製品アカウントはそれぞれ別のパスワードが設定されています。
アカウントはこちらからリセットすることができます。
https://accounts.eamythic.com/

しかしながらBroadswordではEAアカウントに関する問題をサポートすることができません。下記のステップに従って操作してください。

- EAアカウントのリセット
  ・https://signin.ea.com/p/web/resetPassword を開きます。
・EAアカウントログイン時に使用しているメールアドレスを入力し、パスワードを変更してください。
・すべてのスパムフィルターを解除してもパスワードを受け取れなかったり、入力時にエラーが発生する場合はこちらにご連絡ください。
https://help.ea.com/en/contact-us/new/…

- クレジットカード情報の更新方法
https://accounts.eamythic.com を開きます。
・EAアカウントログイン時に使用しているメールアドレスを入力し、パスワードを入力してください。
・Subscriptionを選択します。
・カード情報を更新したいアカウントを選択します。
・Subscribeボタンを押します。
・請求間隔(Billing cycle)を選びます。
・どの支払方法を選ぶかを訪ねるページが開く場合は、add a cardを押さずに右上のManage Accountsのオプションを選択するようにしてください。新しいページに飛ぶことができ、そこに以前のクレジットカード情報が表示されています。
・更新したいカード情報を選び、Xボタンを押します。
・新しいカード情報を入力できるようになり、add a cardボタンを押すことで登録できます。

- アカウントセンター(https://accounts.eamythic.com/)について
Q. アカウントを作成、またはログインするにはどうしたらいいですか?
http://uo.com/Account-Login-Guide
  ※ 英語のみ

Q. ログイン後のゲームアカウント管理方法を教えてください。
http://uo.com/account-management/
  ※ 英語のみ
Q. その他のサポートリンクとビデオ
http://uo.com/faq/
https://www.youtube.com/watch?v=5G7ABl5wdyU
https://www.youtube.com/watch?v=S5qQwJ6rgI8
  ※ 英語のみ

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UO Newsletter #15

The UO Team is happy to announce we will be sending out a newsletter periodically so you can stay up to date on the latest in Britannia!

Please encourage your friends to sign up on our web site.   

Publish 97 & 20th Anniversary Party 
 
Greetings Everyone,

First I would like to start off with saying how pleased we are that many of you are going to be joining us for the 20th Anniversary Party!  We have 150 people signed up already so if you have not done so please think about signing up now as we have a cap of 180 people.

You can read more about the 20th Anniversary Party here.

We are really happy to announce the first iteration of Publish 97 is going on TC1 for everyone to check out!  This first release focuses on a new taming feature called Animal Training, so check out the Publish Notes and head over to TC1!

The Dev Meet and Greet for March on Yamato and Origin will be done on March 20th, Yamato at 9 am ET and Origin at 9 pm ET.  Hope to see you guys there with great questions.

I am sure a lot of you are wondering what's next after Publish 97.  We are starting the planning stage for Publish 98 that includes a 20th Anniversary Event arc, Halloween, and Anniversary rewards.  Keep your eye on future newsletters for updates on all this exciting new content!

One small teaser I will announce is one of the new items we are offering for the 20th Anniversary - a Jewelry Box!!  We know you guys have been wanting one of these for a long time.  We hope you'll enjoy this and all the other exciting plans we have for this great milestone in Ultima Online's history!

See you in Britannia,

Bonnie "Mesanna" Armstrong
Producer 

New Pets 

Our Art Team has been hard at work adding new creatures for Publish 97 as part of our updates to Animal Taming.  Here's a look at just a few of the new creatures that will be coming to TC1 in a few week as part of Publish 97!

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Question & Answer Corner

1. What do we do if a code is invalid?

We have seen a lot of codes that are fraud lately, if you are not purchasing the code from Origin and use a 3rd party site then more than likely you are buying a bad code.
   

2. Are you still accepting castle designs?

Yes we are, you can draw it out on paper if you wish, suggesting different stone would be nice also.  Different Windows etc.

3 . A player on Siege asked for Frostwood and various other resources to be added to the merchant ships? 

We will review all the loot on the ships when we revamp that system.

Customer Service

1. If you have an account that was terminated by CS over a year ago and would like to have it back please contact support here and give them the details and identify the account as yours, depending on the termination we will remove the restriction from your account so you may open it again.

2. All Sovereigns purchased from Origin have to be entered on the Account Management page.  You can not enter these in game.

3. Anyone that is trying to reopen an account please make sure you send all the information to support@ultimaonline.com so we can have a record of this.  In the original request to support if you do not know your secret word please ask for a hint.  Give them all the information to identify the account as yours so there will not be a lot of delays.

4.  Anyone that does not get their codes from Origin please follow this link to resolve the issue..

5.  If you have any in game questions or issues please either page in game or email support@ultimaonline.com.

6.  For any feedback to content put in game please send it to UO@broadsword.com.

7.  Regarding Origin orders, codes, and third party resellers.
 
Recently some of the player base may have noticed that an Origin store purchase they have made did not arrive or complete as expected. A confirmation or code email has not been received and you are wondering what may have occurred with your order. The Origin store enacts reviews on all transactions to safeguard against fraudulent purchases, and these reviews may take up to 72 hours. Unfortunately our Billing department is not able to expedite or circumvent this process, however players who have questions or concerns regarding a store purchase can contact Origin support for assistance using the below link:
 
http://help.ea.com/en/contact-us/new/
 
When prompted for a product, choose Origin. Next choose your platform, and select ‘Orders’ as the topic. You can further specify your issue in the subsequent fields before speaking with an agent.
 
We would also like to reiterate that the Origin store is the only guaranteed provider of codes for Ultima Online. The validity of a code purchased from a third-party seller (be it a friend, in-game acquaintance, or recommended site) cannot be guaranteed. Furthermore, any codes we find to have be fraudulently obtained will be disabled and an account that applies any of these codes will have that code removed from said account. This can result in the loss of gametime, character slots, expansion access, Sovereigns (and the items purchased with them), in-game items and more. Please be advised that we cannot assist with any issues stemming from codes purchased via non-Origin means; you will be required to contact the vendor from which you purchased the code for further assistance.

PASSWORD ISSUES
 
To reset your password you must first understand which type of account you are resetting the password for. EA Accounts, Mythic Master Accounts, and Mythic Product Accounts all have separate individual passwords. All of which you can reset at your leisure at our Account Center at https://accounts.eamythic.com/. Unfortunately, Broadsword Support cannot assist with potential EA Account issues or passwords, please follow the steps below.
 
To reset your EA Account password:
* Please visit https://signin.ea.com/p/web/resetPassword
* At the EA.com page enter the email used to log into your EA Account to change its password.
* If you have not received your password or have received an error while trying to reset the password and you have disabled all spam filters, please contact EA Support here, https://help.ea.com/en/contact-us/new/#?product=origin&platform=pc

CREDIT/DEBIT CARD UPDATE
 
To update your credit card information, please follow these steps: ?Login to the Account Center (https://accounts.eamythic.com) with your EA Account email and its password

・Select the 'Subscriptions' tab
・Locate the account you would like to update the card for
・Select the 'Subscribe' button
・Select the billing cycle you would like to use and continue
・When you get to the page asking which payment method you would like to use, instead of choosing to add a card, select the 'Manage Accounts' option in the top right corner of the page. This should load a new page that will contain your previous credit card information.
・Find the card you wish to update and select the 'X' button
・You can now re-enter your credit card with the updated information by using the 'Add a card' button.

ACCOUNT MANAGEMENT AT THE ACCOUNT CENTER (https://accounts.eamythic.com/)
 
How to create an account or log into my account?
http://uo.com/Account-Login-Guide
 
How to manage my accounts after I’ve logged into the Account Center with my EA Account credentials?
http://uo.com/account-management/
 
Additional support links and videos:
http://uo.com/faq/
https://www.youtube.com/watch?v=5G7ABl5wdyU
https://www.youtube.com/watch?v=S5qQwJ6rgI8

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