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2019年4月20日 (土)

UO Newsletter #36

UO公式 UO Newsletter #36

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詳細はリンク先をご覧ください

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UO Newsletter #36

出典: UO公式
https://mailchi.mp/broadsword/ultima-online-newsletter-35-fb1h1pk1y3?e=9e1273cca7
ブリタニアの最新情報をお届けすべく、UOチームはニュースレターを定期的にお届けしております! uo.comウェブサイトからサインアップしていただけますよう、お知り合いにもぜひお声がけください。

・プロデューサーノート
こんにちは。
Forgotten Treasures - “打ち捨てられた宝”が現在テストセンターに導入されております! 詳細につきましては最新のパッチノートをご覧いただき、フォーラムでの議論にもぜひご参加ください。
パッチノートはこちらから
https://uo.com/wiki/publish-105-forgotten-treasures/
広田 剣 - パブリッシュ105
http://bit.ly/2V76lOU
初回のアップデートは宝の地図とクリナップ ブリタニアに特化しております。クリナップ ブリタニアには100以上のアイテムが追加され、皆さまに喜んでいただけるものと思います!

当パブリッシュで次回砦のカスタマイズコンテストも導入しておりますので、下記の通り主要日程をご案内させていただきます。

コンテスト受付開始、申込み - 日本時間4月18日(木)4:35 a.m.
第1回投票 – 日本時間5月2日(木)4:42 a.m.
第2回(最終)投票 - 日本時間5月9日(木)4:42 a.m.
開票 – 日本時間5月12日(日)4:42 a.m.
素晴らしいデザインを拝見できますことを楽しみにしております!

ここで、プレーヤーの皆さま、カスタマーサービス、および私自身にとって看過できない問題についてお知らせ致します。いくつかのシャードで行われておりますハラスメントについては許容できるものではありません。皆さまには無視リストの活用を推奨致します。また、この機能がご利用いただけない場合、対象者を特定したGMコールを受け付けております。本案件は長期に渡るため、関係者のアカウント停止を開始致します。本案件に関しましては警告期間は設けておりません。

次回のDev's Meet & Greetは下記の通り開催致します。

・ Atlanticシャード / 日本時間4月23日(火)8:00 a.m.
・ Mugenシャード / 日本時間 5月6日(月) 10:00 p.m.
・ Lake Superiorシャード / 日本時間 5月21日(火)8:00 a.m.

最後に、処分アカウントについてお知らせ致します。
6 x 迷惑行為
41 x 不在マクロ
1 x 嫌がらせ行為
3 x マルチボクシング
1 x ネーミング違反
1 x 勧誘行為
ブリタニアでお会いしましょう。
Bonnie "Mesanna" Armstrong
プロデューサー
・海と陸の宝を求めて
宝の山が私たちを呼んでいます! “打ち捨てられた宝”の導入で出現する報酬についていくつかご紹介致します。
トレジャーハントで入手できる古き良きアイテムからロングソードなどを取り上げ、ペーパードールを刷新しました。現存するアイテムに変更が加えられることはありませんのでご安心ください。ぜひこれらを含む宝の地図によって得られる報酬を、今後のTC1アップデートでご確認ください。
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SOSの新報酬
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・Q & A コーナー
素晴らしいご質問をお寄せくださるフォーラムをご利用の皆さまにお礼を申し上げます!
Q1. 生産と使いどころのないスキルの生産性を上げてください。使いものにならないスキルを使えるスキルにしてほしいともう何度も聞いていることと思います。味見、アイテム鑑定、物乞い、キャンピングなどのスキルは今日のゲームプレイにおいてほとんど用を為しません。
A. これらのスキルがもう長い間ゲームの中で使用されていないことについては認識しています。新たな仕様や冒険を追加するたびに、これらのスキルを意味のあるものとして活用できる道を探っています。生産と孤立したスキルをいかに幅広くゲーム内のアイテム循環に関わらせるかは常に考えていることの一つです。将来的にこれらの大きな問題に取り組む際には皆さまとの議論を楽しみにしている一方、これはとてもデリケートなバランスを要する案件でもあります。
Q2. PvMとPvP双方において窃盗、釣りキャラクターがもっと活躍できるようにしてください。特定の装飾品を入手したいという以外にトレジャーハンターを差し置いて窃盗キャラクターを作成する理由がありません。釣りキャラクターについても同様のことが言えます。対人シーフについてもチャンピオンスポーンから何かを盗むのでもない限り、人から盗むメリットはありません。VvVに参加している人はいませんから、そこで盗みができたとしても重要ではないのです。
A. 窃盗キャラクターが長年変化し続けるゲームプレイのルールの中で、根本的にその存在意義を問われているのは事実です。ダンジョンで活動するシーフは報酬のアップデートがある場合もありますが、PvPシーフについてはこういったアップデートが行われる機会はあまりありませんでした。シーフに関する大掛かりなアップデートは私たちが試みて来たことの一つですが、PvMを超えた仕様(PvP)はとてもデリケートです。もし、PvPシーフの新たな役割について検証したいグループが存在するのであれば、将来のパブリッシュで取り組む可能性はあります。
Q3. 誰もガーゴイルキャラクターをプレイしていません。それは、楽しくないからだと思います。これについて何かできることがあるのではないでしょうか。
A. それはとても主観的な分析だと思います。誰もこれやあれをしないと言うのは根拠を欠いた予測に過ぎません。指摘に反してガーゴイルキャラクターはとても一般的です。ガーゴイルのプレイスタイルを楽しんでいる皆さまからの、どのように発展させるかについての議論を心待ちにしております。
Q4. イオドーン、イルシェナー、トクノで最近何か動きはありましたか? 私はAtlanticのトクノにはルーンステーションがあるので出掛けますが、ただそれだけです。私の願いはUOのいずれのファセットに出かけても、そこにPvMプレーヤーとして参加したい何かが起こっているということです。これが漠然とした要望であることは理解していますが、そこにはあまりに広大な空き地があり、ほとんどのプレーヤーが利用していないことについて開発の考えをお聞きしたいと思いました。
A. 世界は非常に大きく、また大きくなりました。これは、バーチャルワールドが新たな世界を創造するたびに例外なく直面する問題です。私たちはそれぞれのファセットを孤立させることなく、それぞれに特有のメリットと機会を提供することで足を向けてもらえるようにしています。最新のトレジャーハンティングのアップデートでは、どのアイテムを手に入れたいかによって行き先が決まるという点でファセットは大きな役割を与えられています。また、グローバルイベントを企画する際には利用される機会のなかったエリアについても注目し、言及するようにしています。もし、何らかの利用方法があると思われるエリアがあれば、お知らせいただくか、あるいはあなたのシャードで活性化させるべく何かをしてみてください。ブリタニアをいきいきとさせるのは私たちである以上にプレーヤーであるあなた方です!
Q5. 開発スタッフが今何に取り組んでいるのか、それは何故なのかについて情報が欲しいです。今検討されている内容と、その理由です。情報を得ようにもフォーラムの投稿に対する反応がちらほらあるだけでは不十分です。
A. 私たちは定期的にMeet & Greetを開催しており、またニュースレターを発行しています。そして毎日フィードバックを読み、フォーラムを読んでいます。フォーラムは私たちに思慮深く、礼儀正しく、根拠あるフィードバックをお寄せくださるコミュニティと繋がる貴重な機会を与えてくれています。私たちはウルティマ オンラインに導入する新仕様を期待に沿うものにするために、コミュニティの関心をいち早く把握できるよう努めています。しかしながら、何かが立案されただけではそれはあくまでも案です。直近のトレジャーハンティングのアップデートについても話し合われたすべてが実現されるという期待がありますが、変更は避けられませんし、必ず起こります。早期の議論においてはすべては変更の可能性があるということを念頭に置いていただくことが必要です。
Q6. パワークリープについても踏まえた上でルートテーブルについて検証しています。ダンジョンのレアドロップが時に屋上でドロップされるレアではない品よりも劣る場合があります。DoomやピアレスボスからのAFは屋上でランダムにドロップされる伝説級とのバランスを取るべきです。現在、99%のダンジョンAFは良い見た目と役割に反して利用価値においてはゴミです。ルートテーブルに基づき、古いボスやダンジョンボスを刷新すべきです。私には、チャンピオンスポーンと屋上をやっている人々しかいないように見受けられます。ピアレスボスやイオドーンの敵、あるいはDoomは誰もやりたがりませんし、未踏の航路が長い間そうであったように閑散としています。
A. これらのバランスを取ろうとすることは信じがたいほど難しいです。どうすればルートのタイプが異なるすべてのエリアのバランスを保ちながら関連付けをすることができるかということになります。もっとも大きな問題はこのゲームは20年以上の歴史があるということです。他のいくつかのゲームではこういった主張をすることもできるでしょう。しかしすべてのバランスを再構築しようとするなら、どのような変更を加える上でも慎重な検討を要します。どのようにしたらそれぞれのエリアを適切に、孤立させることなく、報酬を得ることのメリットを提供し続けられるようにできるか、引き続き皆さまが議論してくださることを期待します。
Q7. VvVは予期したように機能していますか? 目的もなく互いに攻撃しあっている以外に特別なことは見受けられないように思います。VvVのシステムが実際にプレーヤーを惹きつけているのなら素敵なことだと思いますが、今後の方針について何か考えはありますか?
A. VvVはPvPにおける根本的な問題を孕んでいます。つまり、私たちはVvVの実際のゲームプレイに参加するための文脈やメリットの追加に行き詰ってしまったということを認識しています。VvVを検証する機会を得て、参加する動機となる良い報酬を将来のパブリッシュで追加できることを願っています。
Q8. インフレをどうにかしてほしいです。これは他の問題にも繋がっています。しかし、100万ゴールドしかコストがかからないものを買うのに、10億単位のゴールドを必要とするのは納得が行きません。
A. 残念ながらインフレを解消する単純で確実な方法はありません。私たちは入出金や取り引きにおいて取り扱いを容易にするなどしてインフレ問題に取り組んで来ました。私たちは常にインフレを念頭において新しい仕様を開発して行きます。
・カスタマーサービス
◎ アカウントの復活、課金、あるいは技術的な問題について
アカウントを復活させるには、support@ultimaonline.com までご連絡ください。サポートチームが有効化のためにシステムの変更を行います。アカウントの特定のために、サポートチームがお送りする自動返送メールをよくお読みの上、お手続きください。
⇒ 新規にアカウントを作成したり、アカウントにログインするにはどうしたらいいですか?
http://uo.com/Account-Login-Guide
⇒ アカウントセンターにログインした後は、何をしたら良いですか?
http://uo.com/account-management/
http://uo.com/faq/
◎ パスワードに関する問題
パスワードを変更するためには、あなたがどのタイプのアカウントについてパスワードを変更したいのかを特定する必要があります。
EAアカウントの場合、Mythic Master アカウントの場合、そして、Mythicの製品、ゲームのアカウントの場合があり、それぞれ別のパスワードを持っています。すべてのアカウントについて、 https://accounts.eamythic.com/ 内のアカウントセンターにてリセットが可能です。
⇒ EAアカウントのパスワード変更
* https://signin.ea.com/p/web/resetPassword を開きます。
* EAのページでEAアカウント用のメールアドレスを入力してパスワードの変更を行います。
* スパムフィルターをはずした上で、仮パスワードを受け取れなかったり、エラーメッセージが表示されたりする場合は、EAサポートまでご連絡ください。
https://help.ea.com/en/contact-us/?product=origin&platform=pc
◎ 停止されたアカウント
CSによって何年も前に停止されたアカウントを復活させたいとお考えの場合、 紛争に関する窓口 dispute@ultimaonlince.co までご連絡ください。再審査と一時的な復活が可能な場合があります。
◎ ゲーム内サポート
ゲーム内における問題や不明点についてはヘルプリクエストからGMをお呼びください。
https://uo.com/wiki/ultima-online-wiki/technical/the-help-menu/
◎ フィードバック
ゲーム内コンテンツに関するご意見、フィードバック、仕様、デザインについてはUO@broadsword.com までご連絡ください。
◎ EA Originストアでのご購入、コード、あるいは第三者による販売について
EA Originストアからご購入いただいたソブリン金貨のコードは https://accounts.eamythic.com/ 内のアカウントセンターで処理する必要があり、ゲーム内で実体化させることはできません。
ソブリン金貨のコードは選択されたEAアカウントに紐づけられることにより、このEAアカウントにリンクされたゲーム内アカウントでのみ使用可能になり、譲渡はできません。
EA Originストアでの購入に問題がありましたら、こちらのリンクからお問い合わせください。
https://help.ea.com/in/contact-us/new/
◎ コード購入後の発行遅延について
EA Originストアで購入したコードが予定通り発行されない場合があります。EA Originは不正利用防止のため、最大で72時間のレビューを行う場合があります。私たちのサポートチームはこのプロセスを早めたり、回避させたりすることができません。しかしながら購入時の挙動について疑問な点や不安がある場合はEA Originのサポートに問い合わせることができます。
1.https://help.ea.com/en/contact-us/?product=origin&platform=pc を開きます。
2.Topic ⇒Orders を選択します。
3.発生している問題を選択します。
4. Select contact option ボタンが出て来たらクリックします。
5.EAアカウントでログインするか、ログインに問題がある場合は "Get help from an advisor without logging in" を選択します。
◎ 第三者による販売について
ウルティマ オンラインのコードについてはEA Originストアのみが正規販売店となっております。これ以外の第三者から購入されたコードの有効性については(友人、ゲーム内の知り合い、おすすめサイトなどを含む)保証致しかねます。不正に入手されたコードについては無効化され、既にアカウントに適用済みであっても取り除かれます。これはゲームタイム、キャラクタースロット、拡張パック、ソブリン金貨、またソブリン金貨によって購入したアイテムを失う事態につながりかねません。私たちはEA Origin以外から購入したコードに起因するいかなる問題についても介入できないことをご理解ください。ご自身で購入元にご連絡いただく必要があります。
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UO Newsletter #36

Producer Notes

Greetings,

 The first pass of Forgotten Treasures is now live on Test Center!  Read the latest publish notes for the full details and participate in the discussion on the forums!  In this first update we are focused on Treasure Map updates and Cleanup Britannia Updates.  You will be happy to know we have added over 100 items to Clean Up Britannia!

 This publish we are launching our next custom Keep design contest, here are the important dates to remember:
Contest Started/Signup - Wednesday, April 17, 2019 3:35:22 PM GMT-4:00 DST

First Vote Begins - Wednesday, May 1, 2019 3:42:02 PM GMT-04:00 DST

Second Vote Begins - Wednesday, May 8, 2019 3:42:02 PM GMT-04:00 DST

Vote Tally -Saturday, May 11, 2019 3:42:02 PM GMT-04:00 DST
We look forward to seeing some great Keeps this time around!

 I would like to address an issue that is very frustrating for the players, for Customer Service and for myself.  Harassment that has been happening on several shards will not be permitted.  I would encourage everyone to use the ignore button.  If you can not use this feature please send in an harassment page on the players involved.  Since some of this has gone on for an extended period of time we are going to start banning people.  There will not be any warnings or suspensions.

 Our next Dev Meet and Greets will be on the following dates,

 April 22nd, Atlantic 7pm ET
 May 6th, Mugen, 9am ET
 May 20th, Lake Superior, 7pm ET

 Finally, the following are actions taken on accounts that were banned or suspended:

 6 - Disruptive Behavior
 41 - Macroing
 1 - Harrassment
 3- Multiboxing
 1- Naming
 1- Solicitation

 See you on the High Seas,
 Bonnie "Mesanna" Armstrong
 Producer 

Treasure by Land and Sea
 
Treasure calls to us all!  We are excited to share with you some of the upcoming rewards that will be coming to Forgotten Treasures!

 We've taken some of the old favorites like the longsword and created additional paperdoll styles that you can Treasure Hunt for!  Don't worry - your old favorites will still be there, these are in addition to what is currently available in game!   Look for these, and additional Treasure Map rewards in our upcoming TC updates

New SOS Salvage Items!

Question & Answer
Thanks to forum poster crunchnasty for providing some great questions!

1.   Fix crafting and mule skill sets to become more of the economy again. I know you've heard the "make useless skills worth using again" yelled at you till the horse was beat dead. Taste ID, Item ID, Begging, Camping, and a litany of others have few practical uses in today's game play.

 We are aware that some of the skills from over the years are no longer used in game.  As we add new features and adventures we are always looking for a way to make them useful in a way that would make sense.  Crafting & mule skills are something we are constantly thinking about how to keep relevant in the broader scope of the itemization loop in game.  This is a delicate balance though and we look forward to a discussion with the community in the future when we try to tackle this big problem.

2.  Make creating a thief / fishing character worth it again. Pvm and Pvp. Theres no reason to be a dungeon theif vs say creating a treasure hunter (especially when t-hunters are getting a boost next patch), unless u want some cool deco. (same applies to being a Legendary fisherman... cool for deco, not much else.) Make a PvP thief? unless you wanna hang out and steal exclusively from champ spawns, forget about it cause theres nothing else worth / or available to even steal from people.  Nobody participates in VvV mechanics, so stealing there is not important anymore.

 It's true that the thief profession has been changed radically over the years as a result of changes in gameplay rules.  While the dungeon stealing thief has had regular content updates when applicable, the PvP thief hasn't seen much in the way of updates.  A major thief update is something we've toyed with, but the application of the profession beyond PvM is delicate.  If there is community interest in exploring additional roles for the PvP thief this could be something we focus on for a future publish.

3.  Theres a reason almost NOONE plays a gargoyle character. It's because they aren't fun to play. Maybe theres something that can be done about this.

 This is a pretty subjective analysis, and generally when anyone speaks in terms of "noone does this or that" the assumption is pretty off base.  Gargoyle characters are pretty popular despite the assertion otherwise.  We look forward to discussions on how to improve the gargoyle play style from those who enjoy that type of gameplay!

4. What is there to do in Eodon, Illeshnar and Tokuno these days? I literally go to Tokuno on ATL for Goodman's Rune Library and thats it. My wish list includes making it fun to go to every facet of UO because new stuff is happening that every PvM'er wants to participate in. I realize this isn't specific enough of a request, but I just want to know your thoughts, we have so much open space that isn't being used by majority of players, and I've grown to love PvM a lot recently)

 The world is pretty big, and has only gotten bigger.  It's something all virtual worlds struggle with as we expand into unexplored new realms.  We try to keep each facet relevant, and provide incentives and unique opportunities that will encourage visiting each.  With the latest Treasure Hunting revamp facet plays a huge role in which types of items you get among the various loot categories.  When designing global events we also try to target previously unexplored areas when the narrative dictates.  If there are specific areas of the world you think could use some action - let us know, or take up the mantle and make the world come alive on your shard.  Keeping Britannia a living, breathing world is as much up to you as it is us! 

5.  Keep us in the loop - We want more information about what the staff is working on, and why. What is being considered, and why. UO is my main pasttime. I want more information. There will be months on end without much except some forum post responses here and there.

 We hold regularly scheduled Meet & Greets, release periodic newsletters (like this one!), and read a slew of e-mailed feedback and forum messages every day.  The UO forums provide us a great opportunity to engage with the community in thoughtful, respectful, and reasoned feedback.  We try to get the community involved as early as we can to gauge interest and temper expectations for new features coming to Ultima Online.  It's important to keep in mind, however, that when something is in-concept it is just that - in concept.  With the recent Treasure Hunting changes there is already an expectation that everything that was talked about in the discussion thread is set and stone.  Things can change and will change.  Early discussions need to be met with an understanding that everything is subject to change.

6. Work on the loot table (obv keeping power creep in mind). Especially the rare dungeon drops being less useful than other magic 'no name' loot that drops regularly on the roof etc. Doom / Peerless artifacts should be sought after more than just random legendaries at the roof. Right now 99% of dungeon artifacts are cool looking / lore-wise but junk in their usefulness.  Make all the older boss and dungeon encounters up to date in terms of loot table. Right now I only see ppl take champs and the roof seriously. Noone wants to do peerless, Eodon encounters, or Doom (it is all empty just like High Seas has been for so long)

 This is an incredibly delicate balancing act - how do you keep each area of the game world relevant while providing balance across all loot types.  One of the major challenges is that our game world is 20+ years old (amazing!).  Few other virtual worlds can make that claim, so attempting to re-balance everything would require some thoughtful consideration on any changes we make.  We look forward to discussions with the community on how to adequately manage keeping each area of the world relevant, and providing incentive to continue hunting treasure!

7. Is VvV working as intended? because I don't see anything special happening other than everyone attacking each other without a purpose. It would be nice if a system in VvV actually kept people engaged, do you have any ideas on how to move forward?

 VvV addressed a number of concerns we had with the core PvP experience in the world.  That being said, we recognize that we fell short on providing additional context and incentive for participation in the actual VvV gameplay.  We hope to take another look at VvV and provide some greater incentive for participation in a future publish.

8. Fix the out of control inflation - This may tie into several other issues. But why do I need several billion gold to buy what used to cost 1 million?  Is there a solution to this?

 Unfortunately there is no silver bullet to solve inflation.  We have taken steps to combat inflation such as providing gold sinks and making transactions at higher levels easier with currency conversion.  We constantly keep ways to combat inflation in mind as we develop new feature

Customer Service

ACCOUNT RECOVERY AND GENERAL ACCOUNT, BILLING OR TECHNICAL RELATED ISSUE
 To recover an account, please email support@ultimaonline.com so that the Billing Support has a ticket in the system. Keep an eye out for the automated reply requesting account verification for the Billing Support Team to assist further.

・ How to create an account or log into my account?
        http://uo.com/Account-Login-Guide
・How to manage my accounts after I’ve logged into the Account Center?
        http://uo.com/account-management/
        http://uo.com/faq/
 
PASSWORD ISSUES
 To reset your password you must first understand which type of account you are resetting the password for.
EA Accounts, Mythic Master Accounts, and Mythic Product / Game Accounts all have separate individual passwords. All of which you can reset at our Account Center at https://accounts.eamythic.com/.

・To reset your EA Account password:
        * Please visit https://signin.ea.com/p/web/resetPassword
        * At the EA page enter the email used to log into your EA Account to change its password.
        * If you have not received your password or have received an error while trying to reset the password and you have disabled all spam filters, please contact EA Support here.
 
TERMINATED ACCOUNTS
 If you have an account that was terminated by CS over a year ago and would like to have it back, please contact the Dispute Team from the email associated with the account at dispute@ultimaonlince.com for further investigation and a possible one-time reprieve.
 
IN-GAME SUPPORT
 For in-game issues or question, please submit an in-game help request for a Game Master to contact you.
FEEDBACK
 To submit your suggestions and feedback regarding game content, mechanics, or design, please send them to UO@broadsword.com.
 
EA ORIGIN - ORDERS, CODES, AND THIRD PARTY RESELLERS

Sovereigns Coin Codes purchased from EA Origin have to be redeemed on the Account Center; you cannot enter these in game.
 Sovereign Coin Codes that have been redeemed are bound to the EA Account they were redeemed on and are only usable by the accounts linked with that EA Account; Sovereign Coin currency may not be transferred.

 If you are having issues with your EA Origin purchase, follow this link to resolve the issue.

CODE PURCHASE DELAY
 You may have noticed that Origin Store purchases made did not arrived as expected. The Origin Store enacts reviews on all transactions to safeguard against fraudulent purchases, and these reviews may take up to 72 hours. Unfortunately our Billing department is not able to expedite or circumvent this process. However, players who have questions or concerns regarding a store purchase can contact Origin Support for assistance using the below steps:
 
 1)  Go here, https://help.ea.com/en/contact-us/?product=origin&platform=pc
 2)  Select topic* - select Orders
 3)  Select issue*
 4)  Click on "Select contact option"
 5)  Sign in with your EA Account or click on "Get help from an advisor without logging in." if you're having trouble signing in.

THIRD PARTY RESELLERS
 We would also like to reiterate that the Origin store is the only guaranteed provider of codes for Ultima Online. The validity of a code purchased from a third-party seller (be it a friend, in-game acquaintance, or recommended site) cannot be guaranteed. Furthermore, any codes we find to have be fraudulently obtained will be disabled and an account that applies any of these codes will have that code removed from said account. This can result in the loss of game time, character slots, expansion access, Sovereigns (and the items purchased with them), in-game items and more. Please be advised that we cannot assist with any issues stemming from codes purchased via non-Origin means; you will be required to contact the vendor from which you purchased the code for further assistance.

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