01:UOニュース。

2019年6月18日 (火)

Forgotten Treasures – World Wide Release/パブリッシュ105 - 全シャードリリース

UO公式 Forgotten Treasures – World Wide Release

Facebook広田剣 パブリッシュ105 - 全シャードリリース

詳細はリンク先をご覧ください

・・・・・・

Forgotten Treasures – World Wide Release

Posted on June 17, 2019 by UO Dev Team 

6/17/2019

Greetings,

We are pleased to announce that as of each shard’s normal maintenance beginning June 18th, 2019 Forgotten Treasures will be deployed world wide.

A few highlights in Forgotten Treasures include ?
Forgotten Treasures ? a mini-event that continues the story of the nefarious pirate called Hook and introduces a new organization to Britannia ? the Fellowship!  Visit the in-game Town Cryer to learn more!
Treasure Hunting Update ? we have revamped the treasure hunting experience and introduced new loot to treasure chests!
New MIB Salvage Loot ? take to the High Seas and drop your line, fish up new salvage items including new paintings, ship artifacts, and more!
Update to Cleanup Britannia Turnins ? now you can throw out more of that unwanted clutter and claim some points!
New Keeps from the Keep Design Contents!

You can read all about the latest changes in the Forgotten Treasures publish notes.

See you on the High Seas,

UO Team

・・・・・・・・・

パブリッシュ105 - 全シャードリリース

出典: UO公式
https://uo.com/…/06/17/forgotten-treasures-world-wide-rele…/

こんにちは。

米現地時間6月18日(火)以降の定期メンテナンスにて、“忘れられた宝”を全シャードに順次導入致します。

“忘れられた宝”の主ハイライトは下記の通です。

- 卑劣な海賊フックを取り巻く物語や、ブリタニアに導入された新体制、フェローシップについての物語が継続します! 詳しくは最寄のタウンクライヤーをお訪ねください!
- トレジャーハンティングに関する変更が導入されています。仕様変更とともに新しいルート品が追加されています!
- メッセージボトルによるルート品の追加も導入されています。未踏の航路へ漕ぎ出し、絵画や船の内装品など新しいサルベージ品を釣り上げてみてください!
- クリナップブリタニアがアップデートされておりますので、ぜひ不用品をポイントにお引き換えください!
- 砦のカスタマイズコンテストより、新しいデザインが追加されております!

パブリッシュノートはこちらから
https://uo.com/…/publish-n…/publish-105-forgotten-treasures/

※Origin, Izumo, Baja リリースまでの日本語訳は下記をご覧ください。
全シャードリリースに当たり、大きな変更点はありません。近日中に内容を精査し、ノートの内容を統合します。
http://bit.ly/2V76lOU

未踏の航路でお会いしましょう。

UOチーム

| | コメント (0)

2019年6月13日 (木)

Publish 105 on Izumo/パブリッシュ 105 - 出雲シャードに導入

UO公式 Publish 105 on Izumo  

Facebook広田剣 パブリッシュ 105 - 出雲シャードに導入

詳細はリンク先をご覧ください

・・・・・・・・・・

Publish 105 on Izumo
Posted on June 12, 2019 by Mesanna
Greetings everyone,
Izumo will receive the Publish 105 today during your normal maintenance cycle.
Have a great day!
UO Team
・・・・・・・・

パブリッシュ 105 - 出雲シャードに導入
出典: UO公式
https://uo.com/2019/06/12/publish-105-on-izumo/

こんにちは皆さん。
本日の定期メンテナンスにて、出雲シャードにパブリッシュ105が導入されます。
良い一日を!
UOチーム

| | コメント (0)

2019年6月 4日 (火)

Strive for Unity/団結を目指して – Strive for Unity

UO公式 Strive for Unity

Facebook広田剣 団結を目指して – Strive for Unity

詳細はリンク先をご覧ください

・・・・・・・・・・

Strive for Unity

Posted on June 3, 2019 by UO Dev Team
As we prepare to conclude Rising Tide and begin our journey to Forgotten Treasures we invite you to sit back and enjoy, Strive for Unity.
By EM Malachi

Town Cryer transcript of Lord Batlin’s Speech to the Royal Council

“We are the Fellowship”

“King Blackthorn, Governors, and distinguished guests: I, Batlin, stand before you as a humble petitioner for my people. We of the Fellowship wish to be allowed to do our important work out in the world. I hear you ask, ‘Why does Britannia need the Fellowship? What is one more philosophical society or charity?’ I thank you for giving me a chance to answer.

We, Britannians, have struggled in our long history, plagued by wars, invasion, and disaster. With the disappearance of one king and the death of a queen, even the Crown has faced hardship. When people struggle for so long, they focus on the burden they carry, and not the road before them. They also miss the suffering of those around them. The Fellowship wishes to lighten these burdens, to help people walk with their eyes on the horizon.

The Pirate’s Guild took advantage of our distraction and disunity. They are a discord that should never have been allowed. The Fellowship will help protect and unify our people and merchant fleets against this menace. We wish to help bring peace to our world.

Still, the pirates of Buccaneer’s Den are merely today’s problem. What of tomorrow? We must strive for unity all of the time, not just during crisis. Too many distractions and new ideas fill our cities. With the Shrines to the Virtues so distant, the Fellowship houses we will build will provide places of meditation and respite.

We will also serve the poor and vulnerable of Britannia. Some may balk at our approach to charity, where those in need earn their alms. However, if we are to heal Sosaria, the Fellowship cannot simply treat the symptoms of poverty. We must help those in need regain their self-worth, as worthiness precedes reward.

Members of the Fellowship come from all over Britannia. We are your brothers and sisters, your children and parents. We are the same people. Trust your brother, trust your sister. Please let me and my people go out and spread the word of Fellowship.”

・・・・・・・・・・

団結を目指して – Strive for Unity
出典: UO公式
https://uo.com/2019/06/03/strive-for-unity/

By EM Malachi

王室評議会におけるバトリン卿の演説(タウンクライヤー紙より抜粋)

“私たちはフェローシップです”

「ブラックソーン国王陛下、首長の皆さま、そして賓客の皆さま、私、バトリンは仲間の代表として、謙虚なる陳情者としてここに立っております。私どもフェローシップはブリタニアにおいて重要な使命を果たすべく、ここに認可を求めるものであります。皆さま方が、なぜ、ブリタニアにフェローシップが必要なのか? まったく別の哲学的社会、もしくは慈善事業とは何か? と疑念をお持ちであると聞いております。こうしてご説明の機会を与えていただいたことに感謝を申し上げます。

私たち、ブリタニアの民は長い歴史の中で戦争、侵略、災害によって苦しめられて来ました。君主不在と女王の死により、王室の存続すら危ぶまれたこともありました。人々は長い苦しみの中にあって課せられた重荷にばかり気を取られ、彼らの進むべき道に思いを致すことはなかったのです。また周囲の者の痛みに思いを致すこともありませんでした。フェローシップはこれらの重荷を取り除き、人々が自ら地平に目を向けて歩んで行くことをお手伝いするものであります。

海賊ギルドは私たちの混乱と分離とを利用しています。このような不穏因子は決して見逃してはならないのです。フェローシップはこの脅威から人々と商船を守り、団結するお手伝いを致します。世界に平和をもたらすお手伝いがしたいのです。

バッカニアーズ・デンの海賊は、今日に限った問題かも知れません。しかし、明日はどうなるのか、私たちは危機の間のみならず、常に団結への努力を 惜しんではならないのではないでしょうか。街にはあまりに多くの混乱と、夥しい数の価値観があふれ返っています。神殿から徳へ到る道は遠いものでありますから、私たちフェローシップが建立する家は人々に瞑想と安息の場を提供します。

私たちはまた、ブリタニアの貧しい者たちと、弱き者たちにも奉仕します。施しを得ていた一部の者たちは、私たちの慈善事業への介入に難色を示すでしょう。しかし、フェローシップがソーサリアを癒すからには、目に見える貧困をただ手当てすることはしません。私たちは彼らが最適な報酬を得ることによって、自己に対する信頼を回復する手伝いをしなくてはならないのです。

フェローシップの会員はブリタニア全土の出身者です。私たちはあなた方の兄弟姉妹であり、子どもであり、両親であります。私たちは皆、同じ人間です。汝の兄弟姉妹を信じなければなりません。どうぞ、私の仲間たちにフェローシップの教義を広める機会をお与えくださいますよう、ここにお願い申し上げます。」

| | コメント (0)

2019年5月30日 (木)

Forgotten Treasures TC Release 3/パブリッシュ105 - 第3回TC1リリース

UO公式 Forgotten Treasures TC Release 3

Facebook広田剣 パブリッシュ105 - 第3回TC1リリース

詳細はリンク先をご覧ください

・・・・・・・・・・

Forgotten Treasures TC Release 3

Posted on May 29, 2019 by UO Dev Team 

5/29/2019

Greetings,

We are pleased to announce the third Test Center release of Forgotten Treasures is now available on TC! Forgotten Treasures is the second in our High Seas themed content updates for the year and we are excited to bring a fresh perspective to Treasure Hunting and Cleanup Britannia. This next installment of Forgotten Treasures brings new mechanics to Treasure Hunting as well as new decorative items, equipment, and more! Please be sure to check out the publish notes for the latest updates, and participate on the UO Forum in the latest discussions.

We would also like to invite everyone to participate in a public test event beginning today and running through the weekend. Hop on to TC1 and say hello!

Please note – if you plan to test anything on TC1, especially Treasure Hunting, you will need to patch up to the latest client. When you head back to production, you will see this updated client text – do not be alarmed, this is normal and expected behavior.

See you in Britannia,
UO Team

・・・・・・・・・・・

パブリッシュ105 - 第3回TC1リリース

出典: UO公式
https://uo.com/2019/05/29/forgotten-treasures-tc-release-3/

こんにちは。

TC1への“忘れられた宝”の第3回となるリリースを導入しました! 未踏の航路においては第二弾となるアップデートにあたる“忘れられた宝”ですが、トレジャーハンティングとクリナップブリタニアに新しい仕様を導入できることをとても嬉しく思います。このアップデートでは、新仕様のトレジャーハンティング、新装飾アイテム、新装備などなどが導入されます! どうぞパブリッシュノートで最新のアップデートをチェックいただき、フォーラムでの議論にご参加ください。

パッチノートはこちらから
https://uo.com/…/publish-n…/publish-105-forgotten-treasures/

※今回導入分の日本語訳は記事最下部をご覧ください。

フォーラムはこちらから
https://forum.uo.com/categories/test-center

本日から週末にかけて開催される公開テストイベントにもぜひご参加ください。TC1でお会いしましょう!

もし、TC1にて何かをテストいただく場合、とりわけトレジャーハンティングにおいてはクライアントを最新にしておいてくださますよう、お願い致します。生産をされる場合はクライアントからメッセージが表示されますが、異常ではありません。

ブリタニアでお会いしましょう。

UOチーム

| | コメント (0)

2019年5月26日 (日)

UO Newsletter #37

UO公式 UO Newsletter #37

Facebook広田剣 UO Newsletter #37

詳細はリンク先をご覧ください

・・・・・・・・

UO Newsletter #37

出典: UO公式
https://mailchi.mp/broadsword/uo-newsletter-36?e=9e1273cca7
ブリタニアの最新情報をお届けすべく、UOチームはニュースレターを定期的にお届けしております! uo.comウェブサイトからサインアップしていただけますよう、お知り合いにもぜひお声がけください。

・プロデューサーノート

最初に、宝箱に関して数多くの有益なフィードバックをお寄せくださったことについてお礼を申し上げます。現在、フィードバックに基づく変更を行っている最中ですが、最新の変更についてぜひUO.comをチェックいただければと思います! SOSボトルのルートについても今回のパブリッシュでより多くの時間を割くことができればと考えていましたが、宝箱に関する見通しを鑑み、SOSに関しては次のパブリッシュで本格的な変更を追加することにしました。サルベージについてはまだまだ素晴らしい、新しいアイテムを追加の予定でしたが、現在のパブリッシュでは現状通りの導入となります。 私たちにとって年間を通じて一つのテーマに絞って取り組むのは初の試みとなりますが、柔軟な対応をすることは可能であり、プレーヤーの皆さまのフィードバックに耳を傾けてシステム改良のために必要な変更を随時追加して行きたいと考えております。UOをより良くしてくださる皆さまに個人的にも感謝申し上げます!
次期パブリッシュ Forsaken Foes については周年記念やハロウィンのようなクラッシックなUOのテイストに未踏の航路のテーマをいかに融合させるかを考える時期に来ています!
次に、ハラスメントコールの方法についてお知らせしておきたいと思います。私たちは措置を取る前にログを確認する必要があります。このため、私たちが介入できるよう、下記の手続きを踏んでいただく必要があります。
1. もし、誰かがあなたに嫌がらせをしている場合、まず相手にしないようにしてみてください。
2. それが効果がないようでしたら、止めるように言ってみてください。それ以上のことは言ってはいけません。
3. その後、ハラスメントコールをしてください。これで私たちが介入することができます。
GMはコールに関してあなたにコンタクトを取ることはしません。また、結果についてお知らせすることもしませんので、ご理解くださいますようお願い致します。
6月度のDev’s Meet & Greetの予定をお知らせします。
・Wakoku シャード
日本時間6月10日(月) 10:00 p.m.
・Great Lakesシャード
日本時間6月25日(火) 8:00 a.m.
最後に、 5月度の処分アカウントについてお知らせします。
5 - 迷惑行為
37 - 不在マクロ
1 - 勧誘行為
未踏の航路でお会いしましょう。
Bonnie "Mesanna" Armstrong
プロデューサー
・海洋ブラックマーケットの新報酬
ライジング・タイドは大ヒット中です!私たちの最後の報酬の追加は米現地時間の6月1日(土)に行われる予定ですが、皆さまが気に入ってくださることを確信しています!大砲のアップデートとプランダービーコンは とても人気があるのでこのまま仕様として残すことにしました。報酬貨物については現在進行中のライブイベントの続編でも続行予定となっております。ブラックマーケットについては限定となりますので、今のうちにダブロン金貨を稼いで品物に引き換えてください!
61110280_2359433124332625_30544541939987
・Q & A コーナー

1.オークション金庫への入力の際に、オーナーがカンマを使用できるようにしてもらえませんか?
A.本件については将来のパブリッシュで追加すべく調査対象となっております。

2. 物置小屋の小さめのバージョンを作ってもらえませんか?
A.それはとても良い提案です! 同じように機能する場所を取らないものを追加することができます。

3.厩舎の柱はどこで入手できますか?
A. ウルティマ・ストアでお買い求めください。

4.ルート品のプロパティに時に考えられない組み合わせがあるのはなぜですか?
A.ルート品のプロパティ付与には様々な要素が組み合わさっています。ルート品ができるだけ有用なものになるよう努力していますが、結局のところそれは所有者の受け取り方次第のところもあります。生産品とマジック品の間に見られる不平等や全体的な武器装備のループ状態を解消することが、次期パブリッシュでの私たちの大きなタスクであると認識しており、それによってゲームプレイを新鮮に保つという着地点を見失うことなく、パワークリープを最小限にしたいと考えています。

5.次期パブリッシュForsaken Foesでのその他の導入予定は何ですか?
A.未踏の航路に関する仕様のアップデートの数々を計画しております!中には周年記念、ハロウィンかぼちゃ、トリック・アンド・トリートなどのお馴染みのもの、そしてトレジャー・オブ・ハロウィンも含まれています!これらの他にカリブディスについても見直しを行い、コーガルやスカリスにも新しいルート品を追加し、アクアリウムには新しい魚を追加する予定です!
・カスタマーサービス
◎ アカウントの復活、課金、あるいは技術的な問題について
アカウントを復活させるには、support@ultimaonline.com までご連絡ください。サポートチームが有効化のためにシステムの変更を行います。アカウントの特定のために、サポートチームがお送りする自動返送メールをよくお読みの上、お手続きください。
⇒ 新規にアカウントを作成したり、アカウントにログインするにはどうしたらいいですか?
http://uo.com/Account-Login-Guide
⇒ アカウントセンターにログインした後は、何をしたら良いですか?
http://uo.com/account-management/
http://uo.com/faq/
◎ パスワードに関する問題
パスワードを変更するためには、あなたがどのタイプのアカウントについてパスワードを変更したいのかを特定する必要があります。
EAアカウントの場合、Mythic Master アカウントの場合、そして、Mythicの製品、ゲームのアカウントの場合があり、それぞれ別のパスワードを持っています。すべてのアカウントについて、 https://accounts.eamythic.com/ 内のアカウントセンターにてリセットが可能です。
⇒ EAアカウントのパスワード変更
* https://signin.ea.com/p/web/resetPassword を開きます。
* EAのページでEAアカウント用のメールアドレスを入力してパスワードの変更を行います。
* スパムフィルターをはずした上で、仮パスワードを受け取れなかったり、エラーメッセージが表示されたりする場合は、EAサポートまでご連絡ください。
https://help.ea.com/en/contact-us/?product=origin&platform=pc
◎ 停止されたアカウント
CSによって何年も前に停止されたアカウントを復活させたいとお考えの場合、 紛争に関する窓口 dispute@ultimaonlince.co までご連絡ください。再審査と一時的な復活が可能な場合があります。
◎ ゲーム内サポート
ゲーム内における問題や不明点についてはヘルプリクエストからGMをお呼びください。
https://uo.com/wiki/ultima-online-wiki/technical/the-help-menu/
◎ フィードバック
ゲーム内コンテンツに関するご意見、フィードバック、仕様、デザインについてはUO@broadsword.com までご連絡ください。
◎ EA Originストアでのご購入、コード、あるいは第三者による販売について
EA Originストアからご購入いただいたソブリン金貨のコードは https://accounts.eamythic.com/ 内のアカウントセンターで処理する必要があり、ゲーム内で実体化させることはできません。
ソブリン金貨のコードは選択されたEAアカウントに紐づけられることにより、このEAアカウントにリンクされたゲーム内アカウントでのみ使用可能になり、譲渡はできません。
EA Originストアでの購入に問題がありましたら、こちらのリンクからお問い合わせください。
https://help.ea.com/in/contact-us/new/
◎ コード購入後の発行遅延について
EA Originストアで購入したコードが予定通り発行されない場合があります。EA Originは不正利用防止のため、最大で72時間のレビューを行う場合があります。私たちのサポートチームはこのプロセスを早めたり、回避させたりすることができません。しかしながら購入時の挙動について疑問な点や不安がある場合はEA Originのサポートに問い合わせることができます。
1.https://help.ea.com/en/contact-us/?product=origin&platform=pc を開きます。
2.Topic ⇒Orders を選択します。
3.発生している問題を選択します。
4. Select contact option ボタンが出て来たらクリックします。
5.EAアカウントでログインするか、ログインに問題がある場合は "Get help from an advisor without logging in" を選択します。
◎ 第三者による販売について
ウルティマ オンラインのコードについてはEA Originストアのみが正規販売店となっております。これ以外の第三者から購入されたコードの有効性については(友人、ゲーム内の知り合い、おすすめサイトなどを含む)保証致しかねます。不正に入手されたコードについては無効化され、既にアカウントに適用済みであっても取り除かれます。これはゲームタイム、キャラクタースロット、拡張パック、ソブリン金貨、またソブリン金貨によって購入したアイテムを失う事態につながりかねません。私たちはEA Origin以外から購入したコードに起因するいかなる問題についても介入できないことをご理解ください。ご自身で購入元にご連絡いただく必要があります。

・・・・・・・・・・・・・・・・

UO Newsletter #37

Producer Notes

Greetings,

I would like to start out thanking all that have tested and given us so much useful feedback on the Treasure Chests.  We are in the process of making changes based on the feedback we have received and hope everyone will check out UO.com for the latest changes we have planned for this exciting update!  We had hoped to do more with SoS loot in this publish, however due to the scope of Treasure Chests we have moved the more robust changes to SoS loot to our next publish.  We will still be going ahead with the awesome new salvage loot, however the loot you find in the SoS will currently remain as-is for this current publish.  Since this is the first time we have done a full year of single-themed updates, we are able to focus on breaking down what we want to put in and work with you as players to make sure we can listen to your feedback and make the necessary changes to make the systems even better, for that I would personally like to thank each of you for making UO great!

As we look ahead to Forsaken Foes it is that time to start thinking of how our High Seas theme will fit into classic UO  favorites like our Anniversary Rewards and Halloween content! 

The last thing I would like to bring up is the proper way to put in a harassment page when you would like assistance.  We cannot act on word alone we need to be able to see the logs.  So this is the procedure you must use for us to be able to help.

1. If someone is harassing you first try ignoring him.
2.  If ignoring does not work then ask the player to please stop and do not say anything else.
3.  After you have asked the player to stop put in a harassment page and we will take care of it.

Please remember the GM will not contact you and give you the results of the page so do not be upset with the GM's.

Our next Dev Meet and Greet will be on the following dates:

Wakoku June 10th,  9 AM ET
Great Lakes June 24th, 7 PM ET

Finally, the following are actions taken on accounts that were banned or suspended during the month of May:

5  - Disruptive Behavior
37 - Macroing 
1 - Solicitation

See you on the High Seas, 
Bonnie "Mesanna" Armstrong
Producer

New Rewards in the Black Market!

Rising Tide has been a huge hit!  Our final batch of rewards to hit the Black Market will be on June 1st and we are sure you are going to love them!  The cannon updates and the plunderbeacons have been so popular we are decided to leave them in as permanent features!  The reward cargo will also come into play in the next chapter of our ongoing arc we began with, Rising Tide!  While the Black Market is open today, it won't be forever so hit the High Seas and get those doubloons today!

Question & Answer

1.  Can you add comas to the auction safe inputs for the owner?

 This is something engineering will investigate to add for a future publish.

2.  Can we have a smaller version of the Garden Shed?

 This is a great suggestion!  We can add new versions of these items that function the same way that take up less of a footprint.

3.  Where can I purchase a stable post?

 You can purchase stable posts via the Ultima Store.

4.  Why does loot sometimes get generated with properties that don't seem to go together?

 There are a number of factors that go into loot property generation, with a lot of moving parts.  We strive to make loot as desirable as possible, but this is certainly a case of "beauty is in the eyes of the beholder".  Addressing the disparity between crafted and magic loot, as well as the entire gear loop in general is a big task we want to tackle over the coming publishes so that we can keep attainable game play fresh for everyone while minimizing power creep.

5.  What other features can we expect in Forsaken Foes?

 We've got a number of High Seas themed features planned for our next publish, Forsaken Foes!  Some of these include popular favorites like Anniversary rewards, Halloween Pumpkins & Trick or Treating items, as well as the Treasures of Halloween!  Beyond that we will be taking a look at the Charybdis encounter, putting together some fresh loot on Corgul and Scalis, and adding new fish to the aquarium!

Customer Service

ACCOUNT RECOVERY AND GENERAL ACCOUNT, BILLING OR TECHNICAL RELATED ISSUE
 To recover an account, please email support@ultimaonline.com so that the Billing Support has a ticket in the system. Keep an eye out for the automated reply requesting account verification for the Billing Support Team to assist further.
 
・How to create an account or log into my account?
        http://uo.com/Account-Login-Guide
・How to manage my accounts after I’ve logged into the Account Center?
        http://uo.com/account-management/
        http://uo.com/faq/
 
PASSWORD ISSUES
 To reset your password you must first understand which type of account you are resetting the password for.
EA Accounts, Mythic Master Accounts, and Mythic Product / Game Accounts all have separate individual passwords. All of which you can reset at our Account Center at https://accounts.eamythic.com/.

・To reset your EA Account password:
        * Please visit https://signin.ea.com/p/web/resetPassword
        * At the EA page enter the email used to log into your EA Account to change its password.
        * If you have not received your password or have received an error while trying to reset the password and you have disabled all spam filters, please contact EA Support here.
 
TERMINATED ACCOUNTS
 If you have an account that was terminated by CS over a year ago and would like to have it back, please contact the Dispute Team from the email associated with the account at dispute@ultimaonlince.com for further investigation and a possible one-time reprieve.
 
IN-GAME SUPPORT
 For in-game issues or question, please submit an in-game help request for a Game Master to contact you.
FEEDBACK
 To submit your suggestions and feedback regarding game content, mechanics, or design, please send them to UO@broadsword.com.
 
EA ORIGIN - ORDERS, CODES, AND THIRD PARTY RESELLERS

Sovereigns Coin Codes purchased from EA Origin have to be redeemed on the Account Center; you cannot enter these in game.
 Sovereign Coin Codes that have been redeemed are bound to the EA Account they were redeemed on and are only usable by the accounts linked with that EA Account; Sovereign Coin currency may not be transferred.

 If you are having issues with your EA Origin purchase, follow this link to resolve the issue.

CODE PURCHASE DELAY
 You may have noticed that Origin Store purchases made did not arrived as expected. The Origin Store enacts reviews on all transactions to safeguard against fraudulent purchases, and these reviews may take up to 72 hours. Unfortunately our Billing department is not able to expedite or circumvent this process. However, players who have questions or concerns regarding a store purchase can contact Origin Support for assistance using the below steps:
 
 1)  Go here, https://help.ea.com/en/contact-us/?product=origin&platform=pc
 2)  Select topic* - select Orders
 3)  Select issue*
 4)  Click on "Select contact option"
 5)  Sign in with your EA Account or click on "Get help from an advisor without logging in." if you're having trouble signing in.

THIRD PARTY RESELLERS
 We would also like to reiterate that the Origin store is the only guaranteed provider of codes for Ultima Online. The validity of a code purchased from a third-party seller (be it a friend, in-game acquaintance, or recommended site) cannot be guaranteed. Furthermore, any codes we find to have be fraudulently obtained will be disabled and an account that applies any of these codes will have that code removed from said account. This can result in the loss of game time, character slots, expansion access, Sovereigns (and the items purchased with them), in-game items and more. Please be advised that we cannot assist with any issues stemming from codes purchased via non-Origin means; you will be required to contact the vendor from which you purchased the code for further assistance.

| | コメント (0)

Forgotten Treasures Update/パブリッシュ105 - アップデート

UO公式 Forgotten Treasures Update

Facebook広田剣 パブリッシュ105 - アップデート

詳細はリンク先をご覧ください

・・・・・・・・・・・

Forgotten Treasures Update

Posted on May 24, 2019 by UO Dev Team 

5/24/2019

Greetings,

For the past several weeks we have been working through updating one of the core features of Ultima Online. Work on an update to the “Treasure Hunter” profession started long before the first line of code was written and the first pixel was drawn as we gathered feedback from players at the 20th Anniversary party, via e-mail and messages, and on the UO Forum.  As we planned the update to Treasure Hunting that would form the foundation of Forgotten Treasures we identified key areas of the experience that needed update from both the player’s and our own perspective. As we try to deliver on these goals sometimes a feature feels right, and other times does not quite work out. We want to thank everyone who has participated in providing feedback for what’s on TC1 and would like to share with you several changes we have in the works,

・Items will no longer be destroyed with lockpicking failures, instead a grubber will spawn before the lock is opened.
・Items will no longer be destroyed when Remove Trap fails.
・Puzzles will no longer be a part of the Treasure Chest trap.
・Remove Trap trainers will still be available for purchase should players wish to train their skill this way. You will also be able to train Remove Trap via untrapping Treasure Chests and other traps already in the gameworld.
・Magic Untrap will no longer work on Treasure Chests, Magic Unlock will work as it is currently implemented on TC1.
・The Remove Trap loop for Treasure Chests has been redesigned as follows,
 ・When a player tries to open a chest that is trapped, they will receive a message to use the Remove Trap skill.
 ・The disarming process will begin when a player uses Remove Trap on the chest.
 ・During the disarming process Ancient Chest Guardians, chosen from the monsters that can spawn during the initial dig, will spawn to defend the chest. These monsters will not drop any loot.
 ・These monsters must be defeated before the chest can be opened.
 ・The length of this process is variable based on the player’s Remove Trap skill, with higher Remove Trap skill requiring less disarming time.
 ・If the player moves more than 16 tiles away from the chest or is killed during the disarming process, the process must be restarted.

・We have taken another pass at chest loot quality and have made the following changes,
 ・Magic Equipment will now spawn in all level chests.
 ・Doubled the amount of magic equipment that spawns.
 ・Added additional loot entries to all chest packages, primarily for Scrolls of Transcendence and Scrolls of Alacrity.

We’ve also identified a number of issues that could cause chests to erroneously come up empty or for chests to be missing certain loot items.  We’ll have full details in the release notes when these changes hit TC1.

We are currently working through the changes internally and hope to have them live on TC1 early next week, these changes are not currently live on TC1.  We know there are bound to be some questions regarding these changes, but we would encourage everyone to hold off until we have something concrete on TC1 as things often can change during internal testing.  We, however, did not want to go into a long weekend without sharing our plans with the community!

For those of you who will be celebrating the Memorial Day holiday in the United States we hope you join us in honoring those who made the ultimate sacrifice and enjoy a safe and happy extended weekend.

See you in Britannia,

UO Team

・・・・・・・

パブリッシュ105 - アップデート
出典: UO公式
https://uo.com/2019/05/24/forgotten-treasures-update/

こんにちは。

過去数週間にわたり、ウルティマオンラインの中核を為す仕様のひとつのアップデートに取り組んで参りました。トレジャーハンターという職業への取り組みは、今回コーディングや作画を開始するよりもずっと前に、20周年記念パーティーでのプレーヤーの皆さまのフィードバックをきっかけに、メールやメッセージ、フォーラムでの議論を通じて長い間取り組まれて来たものです。“忘れられた宝”を構成するトレジャーハンティングのアップデートにあたっては、プレーヤーの皆さまと私たちのゲームに対する展望の両側面からゲーム内経験のアップデートが必要な分野を見極める作業を行いました。正しいと思えることもあれば、そうでないものもありました。TC1でのフィードバックをお寄せくださったすべての皆さまに感謝を申し上げるとともに、下記の通りいくつかの変更点をお知らせしたいと思います。

- アイテムがロックピックの開錠の失敗により、破損してしまうことはなくなります。かわりに開錠前にGrubberがスポーンします。
- 罠解除を失敗してもアイテムが破損することはなくなります。
- パズルは宝の箱の罠から除外されます。
- 罠解除訓練キットはこの方法でスキル上げを行えるよう、販売は継続されます。その他、宝の箱を開けたり、現存するその他の方法でも罠解除のスキル上げは可能です。
- マジックアントラップは宝の箱に対して無効になります。マジックアンロックは現状TC1に導入されている通り有効です。
- 罠解除関連の一連の作業は下記の通り再構成されます。
・プレーヤーが施錠された宝の箱を開錠しようとする場合、罠解除スキルを使用するようメッセージが表示されます。
・罠解除を宝の箱に使用すると開錠プロセスが開始されます。
・開錠中は宝箱の初回の掘削作業中に選出されるAncient Chest Guardianが宝箱の防衛のためスポーンします。モンスターからのルート品はありません。
・宝箱を開けるには、これらのモンスターを事前に討伐する必要があります。
・このプロセスの占める割合はプレーヤーの罠解除スキルに依存します。罠解除スキルが高ければ高いほど、開錠に要する時間は短くなります。
・プレーヤーが開錠作業中に16タイル以上移動した場合、宝の箱は無効となり、一連の作業をやり直す必要があります。

- 宝箱のルート品の品質についても見直しを行い、下記の通り変更しました。
・マジック品はすべての宝箱から入手できるようになります。
・出現するマジック品の量を倍にしました。
・主に速習のスクロールと超越のスクロールなど、新たなルート品をすべてのテーマの宝箱に追加しました。

また、宝の箱が空のまま出現したり、特定のルート品を欠品している等の数々の問題についても把握しております。これらの変更がTC1に導入された際にはパッチノートでお知らせします。

これらの変更につきましては現在、内部的に作業しており、来週早々にもTC1へ導入したいと考えております。これらの変更はTC1には現在未導入となっておりますのでご注意ください。これらの変更についてご質問があることは承知していますが、TC1導入まで今しばらくご辛抱いただけましたら幸いです。しかし、これらの計画について連休前(アメリカはメモリアルデーとなります)に皆さまにお知らせしたいと考え、公表した次第です。

皆さまが私たちとともに偉大なる犠牲を捧げた人々を偲ぶメモリアルデーをお祝いし、長めの連休を楽しまれますことを祈念しております。

ブリタニアでお会いしましょう。

UOチーム

| | コメント (0)

2019年5月19日 (日)

Sacrifice/サクリファイス

UO 公式 Sacrifice

Facebook広田剣 Sacrifice/サクリファイス

詳細はリンク先をご覧ください

・・・・・・・・・・・

Sacrifice

Posted on May 17, 2019 by UO Dev Team

5/17/2019

As we continue the story of Rising Tide we invite you to sit back and enjoy, Sacrifice.

By EM Malachi

Those guarding the shore of the Isle of Deeds saw the pirate sloop before they noticed the rowboat it was pursuing. It was clear the small craft had a head start, but one man rowing could not match the wind for speed.

The knight in command made the call to protect the fleeing boat, ordering the Hold’s cannons to track the pirate ship. When a few shots came close, the pirate ship veered to avoid the fortified island, but its crew fired a parting shot at the rowboat. Striking the side, the cannonball obliterated the boat, sending its occupant flying.

The knight commander was surprised when he saw the survivor crawling out of the surf. The man struggled to stand after the swim. It was a young pirate with a longsword strapped to his back. He was clutching a stone object tightly to his chest. Seeing the line of knights, he held out what he was carrying before collapsing.

*****

The Lord of the Den had demanded ships, and the Guild had heeded Hook’s command. Every galleon, brigantine, and sloop was deployed with the purpose of cutting off Britannian sea routes. Shipbuilding efforts in Yew and Minoc were set ablaze. The pirate fleet brazenly sank merchant ships docked in Moonglow. A night’s skirmishes with the Royal Navy in Brittany Bay left the entire city without sleep.

Because of the chaos, the fleet preparing to retake Valor Island was instead ordered to join the blockade of Buccaneer’s Den.

*****

The old gargoyle ran a talon over the Rune of Valor. “I see a powerful corruption here and the rot is spreading, moving through the connection toward the shrine itself. There is something else too. A darkness on the edge of my vision. Whatever power this Rankin tapped into, I do not believe even his death will end the spell.”

Mariah was distraught. “That is why I need answers from the Codex. May I borrow the necessary artifact from the gargoyles? I need to save the rune.”

Naxatillor gave a sad sigh. “My friend, you already know what you must do. Healers from both our peoples know that a limb cannot always be saved, but it is the greater whole that matters. To save the shrine, you must sacrifice the work of your friend.”

“Do you have any idea how hard that is? This was Julia’s final masterwork. She gave her life for me, and her spirit came to me for help. I owe her this.”

The gargoyle painfully extended his wings. They still bore scars that Naxatilor had received when the seer had peered too far into the Ethereal Void. He looked so very old. “I have outlived all of my hatchkins. I would trade the mantle of age and all I am to see their faces again. What I do now, I do for the world they died to build, a world they never got to see. A world where my people live and work with humans and elves and Meer and others for the greater good. So their sacrifice was not in vain.” “For what she lived for, you must be the woman Julia died to save.”

・・・・・・・・・・

サクリファイス ? Sacrifice

出典: UO公式
https://uo.com/2019/05/17/sacrifice/

By EM Malachi

...

ディード島沖の警戒に当たる騎士たちは、海賊の帆船を発見し、わずかに遅れてそれが追っていた手漕ぎ舟を発見した。小さな舟が有利なスタートを切ったであろうことは明白だが、こう風が強くてはたった一人の漕ぎ手にできることは限られていた。

現場を取り仕切る指揮官は漂流する舟を救助すべく、要塞の大砲の焦点を海賊船に合わせるよう指示した。数個の砲弾がわきをかすめた後、海賊船は要塞で囲まれた島を避けようと方向を転換したが、最後に手漕ぎ舟に砲弾を一発お見舞いした。果たして側面に命中した砲弾は手漕ぎ舟を木っ端微塵にし、ただ一人の乗員は空中に投げ出された。

彼が生きて波間から這い出て来たのを見て、指揮官は驚愕した。泳ぎ疲れ、なおも立ち上がろうともがく彼は、背中にロングソードを縛り付けた若き海賊であった。彼は何やら石のようなものを固く、その胸に抱きしめていた。居並ぶ騎士らを目にすると、彼は手にしていたものを差し出し、そしてくずおれた。

*****

デンの王たるフックはあらゆる船舶を招集し、ザ・ギルドは命令を忠実に実行した。ガレオン船、二本マスト、一本マストの船に至るまで、すべての船がブリタニアの交易ルートを遮断すべく配置された。ユーとミノックの造船技術は炎によって無に帰した。ムーングロウに寄航した商船は白昼堂々沈められた。ブリタニー湾における海賊の船団と王室海軍の衝突により、すべての街は眠れない一夜を過ごした。

混乱の収束を図るため、武勇島を奪還すべく配備されていた艦隊もまた、バッカニアーズデンの封鎖作戦に合流するよう命令を受ける事態となったのである。

*****

年老いたガーゴイルは武勇のルーンの上にかぎ爪を這わせた。「このルーンには強烈な腐敗を、そしてそれが各地の神殿を繋ぐネットワークを通じて神殿そのものに広がっているのを見て取ることができる。ここにはまた、別の何かもある。私のビジョンを縁取る闇だ。ランキンが注入したこの力が何であれ、これは彼の死を持ってしても解除されるような呪文ではない。」

マライアは動揺を隠せなかった。「だからコデックスの導きが必要なのよ。必要なアーティファクトをガーゴイル族からお借りできないかしら? ルーンを元通りにしなくては!」

ナクサティラーは悲しげにため息をついた。「友よ、あなたは今、何をしなくてはならないかわかっているはずだ。ヒューマンの、そしてガーゴイルのヒーラーも、肉体は必ずしも元通りにならないことを知っている。それも大いなる計らいの一部だ。神殿を救うためにはあなたの友人の成し遂げたことであっても犠牲にしなくてはならない。」

「あなたにはそれがどんなに辛いことかわからないの? これはジュリアの最後の作品なの。彼女はこれに人生を捧げたのよ。そして私をかばって死んだ。そして彼女の魂は私にルーンを探すよう求めた。私には彼女を助ける義務があるの。」

ガーゴイルは痛みをこらえて羽を伸ばした。両翼には彼がエセリアルボイドの深淵を、あまりに深く覗き込んだ時に負った傷がまだ残っていた。彼はとても年老いて見えた。「私はどの親戚縁者たちよりも長く生きた。彼らの顔をもう一度見ることが叶うのなら、私は重ねてきた齢(よわい)のマントを喜んで差し出すだろう。だが、彼らが手にしようと戦った世界のために、彼らが決して見ることのなかった世界のために、今、成すべきことを私はやらねばならない。ガーゴイルがヒューマン、エルフ、ミーア、そしてその他の生きとし生ける者たちと手に手を取り合ってより良く歩む世界のために。彼らの犠牲を無駄にしないために。」

「彼女が何のために生きたにせよ、あなたもまた彼女が命を投げ打って救った女性に違いないのだから。」

| | コメント (0)

2019年5月17日 (金)

Forgotten Treasures TC Release 2

UO公式 Forgotten Treasures TC Release 2

Facebook広田剣 パブリッシュ105 - 第2回TC1リリース

詳細はリンク先をご覧ください

・・・・・・・・

Forgotten Treasures TC Release 2

5/14/2019

Greetings,

We are pleased to announce the second Test Center release of Forgotten Treasures will be available today after 4pm ET! Forgotten Treasures is the second in our High Seas themed content updates for the year and we are excited to bring a fresh perspective to Treasure Hunting and Cleanup Britannia. This next installment of Forgotten Treasures brings new mechanics to Treasure Hunting as well as new decorative items, equipment, and more! Please be sure to check out the publish notes for the latest updates, and participate on the UO Forum in the latest discussions.

We would also like to invite everyone to participate in a public test event beginning today and running through the weekend. Hop on to TC1 and say hello!

Please note – if you plan to test anything on TC1, especially Treasure Hunting, you will need to patch up to the latest client. When you head back to production, you will see this updated client text – do not be alarmed, this is normal and expected behavior.

See you in Britannia,

UO Team

・・・・・・・・

パブリッシュ105 - 第2回TC1リリース
出典: UO公式
https://uo.com/2019/05/14/forgotten-treasures-tc-release-2/

こんにちは。

パブリッシュ105“失われた宝”の第2弾となるリリースを、日本時間5月15日(水)5:00 a.m. にTC1へ導入することをお知らせ致します。“失われた宝”はブースターパック“未踏の航路”に関する年間を通じた私たちの計画の一部であり、今回はトレジャーハンティングとクリナップブリタニアに新要素を導入致します。“失われた宝”により、トレジャーハンティングには新たな仕組みが追加され、新しい装飾アイテム、装備、その他もろもろも追加されます!

パブリッシュノートはこちらから
https://uo.com/…/publish-n…/publish-105-forgotten-treasures/

日本語訳はこちらをご覧ください。
http://bit.ly/2V76lOU

また、皆さまのフォーラムへのご参加もお待ちしております。
https://forum.uo.com/categories/test-center

本日より今週末にかけて公開テストイベントも行っておりますので、TC1へぜひお運びください。

TC1にて新しいコンテンツをテストいただく場合、最新のクライアントは必須となっております。また、生産をお試しいただく場合はクライアントからメッセージが表示される場合がありますが、異常ではありません。

ブリタニアでお会いしましょう。

UOチーム

| | コメント (0)

Congratulations Keep Design Contest Winners!/砦のカスタマイズコンテスト入賞者発表!

UO公式 Congratulations Keep Design Contest Winners!

Facebook広田剣 砦のカスタマイズコンテスト入賞者発表!

詳細はリンク先をご覧ください

・・・・・・・・・・

Congratulations Keep Design Contest Winners!

5/16/2019

We know you are going to LOVE these designs!  We are continually amazed at the creativity of Britannia’s architects and we are excited to announce the following keep plots will be available when Forgotten Treasures is released worldwide,

The fortress of Lestat by Lestat

Citadel of the Far by voice

Keep Incarcerated by Nick Carraway

Desert Rose by obsidian

Sally Trees by Cinderella

8 of Hearts by Clover

Congratulations again to all the winners!

See you in Britannia,

UO Team

・・・・・・・・

砦のカスタマイズコンテスト入賞者発表!
出典: UO公式
https://uo.com/…/congratulations-keep-design-contest-winne…/

私たちはいずれのデザインもきっと気に入っていただけると確信しています! いつものことながらブリタニアの建築家の皆さんの創造性に感心させられるばかりです。ここに“失われた宝”全シャードリリース時に導入されるデザインを発表致します。

リスタット砦 - The fortress of Lestat
by Lestat

遥かなるシテデル - Citadel of the Far
by voice

監獄砦 - Keep Incarcerated
by Nick Carraway

砂漠の薔薇 - Desert Rose
by obsidian

サリーツリーズ - Sally Trees
by Cinderella

ハートの8 - 8 of Hearts
by Clover

改めましておめでとうございます!

ブリタニアでお会いしましょう。

UOチーム

| | コメント (0)

2019年5月 3日 (金)

Call to Valor/武勇への召集 - The Call to Valor

UO公式 Call to Valor

Facebook広田剣 武勇への召集 - The Call to Valor

詳細はリンク先をご覧ください

・・・・・・・・
Call to Valor

Posted on May 2, 2019 by UO Dev Team
5/2/2019

The story of Rising Tide continues and we invite you to sit back and enjoy, The Call to Valor.

By EM Malachi

The flawless stone was inlaid with a gold sword. Sir Simon watched as the builders adjusted the central marble feature of the new shrine. “The Shrine of Valor will be difficult to maintain and protect here. I wonder why you didn’t build it on the Isle of Deeds. The knights of Serpent’s Hold would have stood vigil over it at all times.”

The young king shook his head. “While I appreciate the chivalry of the Order of the Silver Serpent, I do not want the shrine to become a symbol of martial strength. Valor is not a weapon for the strong, but a calling to protect the weak. This place is about the acts of courage that any may be called to perform. Valor is something to strive for, to make a pilgrimage for.”

****

Mold and rot covered the vegetation around the shrine, and the air thrummed with a rancorous magic. Rankin adjusted the blackened silver glyphs he had placed around the Rune of Valor.

“You promised me incredible power if you could tap into the leyline here. Instead, you seem to be making this island uninhabitable,” said Hook. The pirate lord let out his frustrations by kicking a rock directly at the shrine.

“I told you this would take time. The shrine’s very nature is resisting me, but with the Rune, I will win in the end.”

*****

It was before dawn when the old knight with trembling limbs approached the shrine. He paused for a moment to compose his words. “It seems a lifetime ago that I promised myself I would come here. My last squire long ago attained knighthood. My victories are forgotten. I no longer have the strength to fight, but I don’t know how to give up this life.”

The knight drew his sword but lost his grip, and the blade fell to the ground. Close to tears, he slowly bent down to retrieve the sword, but as his shaking hand moved closer, the sword began to sink into the earth. When it was gone, there were only small red flowers lit by the rising sun.

The old man bowed his head and whispered, “Thank you.”

*****

The young pirate covered his face with a cloth as he cleared dying trees that had fallen near the shrine. The foul air made those who breathed it sick after a while. Jasir was not happy to have to keep debris from interfering with the dark rite. This was a place for knights and heroes, not for blight and curses.

When he was a child, his mother had told him stories of chivalry and great battles, wishing more for Jasir than the poverty of the Nujel’m slums. Looking at his grubby breeches and the cutlass at his side, the pirate wondered if she would be disappointed if she could see him now. When he had left that island so many years ago, Jasir never expected to crew alongside murderers, orcs, and necromancers.

The setting sun through the trees glinted off something near the shrine. Moving closer, Jasir saw a sword, untouched by rust. On the blade was an inscription: Protect those in need. Jasir picked up the sword and felt its heft. It was heavier than he expected, but it felt right in his grip. With his other hand, he drew the rusted cutlass and tossed it to the ground.

As he smashed the silver glyphs around the Rune, the new knight wondered if he would see his mother again.

・・・・・・・・・・・・

武勇への召集 - The Call to Valor

出典: UO公式
https://uo.com/2019/05/02/call-to-valor/

By EM Malachi

傷ひとつない石には金色の剣が嵌め込まれていた。サー・サイモンは真新しい神殿の中心に据えられた大理石の位置を、職人が修正するのをじっと見ていた。「ここで武勇の神殿を守り、維持するのは至難の業になるでしょう。なぜ、あなたがサーペンツ・ホールドのあるディード島を選ばなかったのか疑問に思います。そうすれば要塞を守る騎士たちが、夜を徹してここに立っていたでしょうに。」

若き王は首を振った。「シルバー・サーペンツの騎士団には感謝している。しかし、私は神殿を軍事力を誇示する道具にはしたくないのだ。武勇とは弱き者を守る使命であり、武力のことではない。ここは勇気の体現者たちが集う場所になるだろう。武勇とは巡礼に等しく、向かうまでに努力を要するものなのだから。」

*****

カビと腐敗物が神殿の周囲の草木を覆い隠し、空気は憎悪に満ちた魔法に軋んだ音をたてた。ランキンは武勇のルーンの周りに配置した、記号が刻まれた黒ずんだ銀色の彫刻の位置を調整した。

「お前はこの遺跡をものにすれば凄まじい力を手に入れられると言ったな。だがお前はここを死の島にしただけではないか。」フックは言い放った。海賊王が怒りに任せて蹴った石が神殿に当たった。

「これには時間がかかると言ったはずだ。神殿に元から備わる浄化のパワーに阻まれてはいるが、このルーンがあればいずれ私は勝つ。」

*****

年老いた騎士が震える手足を引きずりながら神殿へと歩を進めていたのは夜明け前のことであった。言葉を紡ぐ前に彼はしばし沈黙した。「ここへ来ることを誓ったのはまるで一生涯前のことのようだ。私が最後に仕えた領主は騎士の称号をずいぶん前に与えられたが、私の功績など知る者はないだろう。私にはもはや戦う力は残っていないが、どうしてこの生き方を変えられようか。」

騎士は剣を抜いたが、それは力なく手から地面に滑り落ちた。泣きそうになりながら、彼はゆっくりと剣を取り戻そうと屈んだが、彼の震える手が近付くと、剣は地面へと潜り込んで行くのであった。それが完全に見えなくなると、そこには小さな赤い花が朝日に照らされて咲いているのだった。

年老いた騎士は頭を垂れ、囁いた。「ありがとう。」

*****

若き海賊は布を顔に巻きつけ、神殿付近の朽ちた木々を払いのけていた。汚染された空気を吸った者たちは、皆程なくして病気になってしまうのだ。ジャーシルは怪しげな儀式の副産物である塵に、この地が覆われているのが我慢ならなかった。ここは騎士と勇者のための地であり、病害や呪詛の巣窟ではなかったはずだ。

彼が子どもの頃、彼の母親は騎士道や大きな戦について彼に話して聞かせた。それはジャーシルにニュジェルムのスラムの貧困よりも多くを望んでいいのだと教えた。汚いズボンと傍らに置かれたカトラスを見て、若き海賊は母親が今の自分を見たらどんなにか悲しむだろうかとふと思った。もう何年も前、故郷の島を後にした時、殺人者や、オークや、ネクロマンサーたちと手を組み航海することになろうとは、ジャーシル自身思いもしなかった。

木々の間から落ちる夕陽に、神殿の近くにある何かが反射して光った。ジャーシルは近付き、そこに錆びるに任せたままの剣が落ちているのを見つけた。その刃には、“弱き者を守れ“と刻まれていた。ジャーシルは剣を手に取り、その重さを感じた。それは思いのほか重く、しかし彼の手にしっくりと馴染むのだった。もう一方の手で彼は手入れの悪いカトラスを抜き、地面に投げ捨てた。

ルーンの周りに配置された銀色の彫刻を粉々にし、新生騎士は母に会いに行こうと思い立つのだった。

| | コメント (0)

より以前の記事一覧

その他のカテゴリー

(*゚∋゚)Shop総合 01:UOニュース。 02:BNN 02:Facebook広田剣/Japan Shards Event Moderators 03:UOSA新システム一覧表 04:Stygian Abyss クエスト一覧 05:Underworld クエスト一覧 06:Ter Mur-Royal Cityクエスト一覧* 07:UOSAクエスト-随時更新- 07:UOSAメモ一覧 09:UOSA導入新システム関連(*゚∋゚)memo 10: UOSA情報関連 11:UO High Seas 新システム一覧表 12:未踏の航路-Adventures on the High Seas-関連 13.深海クエスト関連 13.深海クエスト関連一覧 14::テーマパック「カントリーライフ」「荘厳のゴシック」システム一覧 14::テーマパック「王のコレクション」 14::テーマパック「王のコレクション」一覧 14:テーマパック「カントリーライフ」「荘厳のゴシック」 15:エクソダス戦関連 15:ブラックソン城ダンジョン一覧 15:ブラックソン城ダンジョン関連 16:トレーダークエスト一覧 Publish 86_ 16:トレーダークエスト関連 Publish 86 17.ToL(Time of Legends.Publish 90) 関連 17.ToL(Time of Legends.Publish 90)一覧 18:.A Valley of One. ひとつの谷(Publish 92)関連 18:A Valley of One.ひとつの谷(Publish 92 )一覧 19:Publish 93 関連 19:Publish 93クエスト一覧(ミュルミデックスの脅威/ジーパクトリオットルの熱狂/蔓延の根絶 20::Publish 94 一覧 20::Publish 94 関連 21:Publish95一覧 21:Publish95関連 22.Publish 96 一覧 22.Publish 96 関連 23..Publish 97 一覧 23.Publish 97 関連 23.Publish 98 関連 23.Publish 98一覧 23:Publish 99 関連 23:Publish 99一覧 24..Publish 100 関連 24..Publish 100一覧 25..Publish 101関連 25.Publish 101一覧 26:Publish 102一覧 26:Publish 102関連 27:Publish 103一覧 27:Publish 103関連 28:Rising Tideライジング・タイド(Publish 104 )一覧 28:Rising Tideライジング・タイド(Publish 104 )関連 29:Publish 105関連 90: UO北斗EMサイト総合 91:hNN(北斗EMサイト) 92:北斗EMイベント告知 93:北斗EMイベントレポート 94.EMイベント:評議会レポート 95:UOイベント告知関連。 96:UOイベントレポート。 97:期間限定イベント/アイテムなど。 99:(*゚∋゚) memo。 99:(*゚∋゚)事。 99:(*゚∋゚)的宣伝とか。 Five on Friday/開発チームに質問!/プロデューサーからの手紙/あなたの質問、お答えします!Ultima Online House of Commons/UO Developer Live UO以外 UO便利小技。 ときどき無限な(*゚∋゚) トレハン(*゚∋゚)memo ブリタニア☆ウォッチ 内装レア関連 内装&カスタマ関連 北斗祭り 告知 北斗祭りイベントレポート 新植物の種収集memo